För exakt ett år sen

söndagen den 12:e september 2010

psykopat.

Jag sov som en stock inatt, det beror nog på morfinet jag får att dricka när jag har sån förfärlig hosta.
Idag ska jag åka ut till Timrå och träna dom små. Det känns lite tärt att alla mina pengar går till att åka fram och tillbaka, men... karma, karma, karma.
Har packat ihop hela mitt rum, kanske har skrivit det, men ändå. Det känns jättekonstigt.
Nu ska jag göra något att äta, sen ska jag packa iordning allt sen ska jag vandra ner till bussen.
Läsa ska jag göra på bussen också, avslappnande som fan!

peace & love


Då såg det ut så.
Idag är livet något helt annat. En helt annan känsla sprider sig i kroppen och jag minns hur allting var. Jag var nästan 40 kg tyngre och det var en vikt som konstant vilade på mina axlar, jag var mitt uppe i flytt och föräldrarnas skilsmässa, jag skulle byta ut mitt liv på landet mot stadslivet, jag gick sista året på gymnasiet och jag tränade småbarn i simning.
Idag är allt annorlunda, jag känner mig fin och jag och kroppen har inte mått bättre.
Skilsmässan har lagt sig och båda mår bättre. Pappa har flyttat men jag träffar honom ibland. Simning varken tränar jag eller lär ut längre och stadslivet är det rätta för mig.
Jag har ett jobb, inkomst och fantastiska vänner. Jag har mycket roligt att se fram emot och jag nästan älskar livet! Det är fint. Att allt vänder till det bättre, bara man håller ut, har viljestyrkan och motivationen till det.

Nu ska jag sova.
Ha det fint, god natt och sov gott och dröm sött och lev väl.

Kommentarer
Postat av: ellinor

vill att du ska veta hur glad jag blir när jag läser detta.

2011-09-12 @ 12:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0