Hej alla tålmodiga! Nu är jag tillbaka i S...

img_3460 (MMS)

Hej alla tålmodiga! Nu är jag tillbaka i Sundsvall och har så varit i snart precis 24 timmar. Igår när jag skulle gå från tåget stötte jag ihop med Amanda, hur himla fint som helst. Fick en kram och ett löfte om en fika, det är också fint. Idag var jag och mamma ut till min moster och morbror och jag fick med mig en påse dögoda äpplen som jag plockade direkt från trädet och jag och mamma gick upp till skogsbrynet och hittade vad som blev en halv plastpåse med trattkantareller.  Imorgon ska jag ut själv utan mamma och äta surströmming! Äntligen. Nu ska jag sova. Utförligare uppdatering imorgon. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0