Hej mina vänner!

Har ni saknat mig?
Jag har som sagt åkt tillbaka till jobbet. Jag har de konstigaste dagarna då jag jobbar fredag-söndag tre veckor framöver. Då är det ju helt lönlöst att åka tillbaka till Sundsvall, och framför allt väldigt oekonomiskt, så jag kommer att jobba på helgerna och bo hos pappa på vardagarna. Det är bra!
Dagen idag gick snabbt, dock fick jag sluta tidigare, vilket kan bero på de. Jag gick och började simma direkt när jag slutat, men efter en kvart var kroppen och huvudet helt slut så jag gick upp och somnade i bastun i kanske 5 minuter. Inte så bra om jag somnat längre, kanske.
Jag gick iallafall hem till stugan, somnade och vaknade av att My visade någon stugan. Det visade sig vara en kille som ska bo här med oss. Städningsfreak som jag är skämdes jag över hur otroligt skitigt det egentligen var här, så innan jag satte igång med middagen damsög jag hela stugan.
Till middag åt jag cous-cous med tonfisk och tacosås och hur mycket sallad som helst, samt en av mammas morotsbullar. Det är skönt att jag har med mig normal mat hit (läs: fettsnål, ingen gräddig mat, gall-snäll mat), för annars vet jag inte hur det hade gått. Det kommer dock balla ur när säsongen börjar. Jag kommer inte ha råd att köpa mat till middag varje dag, men en kock nere i köket är snäll och vill göra mat speciellt till mig, med tanke på gallan, osv.

Ja, nog om det.
Jag har tittat ut lite saker som jag ska köpa när jag åker till Östersund på måndag eller tisdag:


Klänningen är jag något osäker på.
Det beror på hur den sitter. Men jag vill ha en fin klänning, som är hyffsat diskret och fin till vardags, men som man ändå kan klä upp med smycken, skor, hår och smink (modebloggaren har talat!). Vi får se!

Nu ska jag fördriva tiden framför datorn. På tvn är det bara skräp i.o.m med att det är fredag. Då är det aldrig något bra.

Ha en fin kväll!
L.I.F.E.G.O.E.S.O.N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0