Imorgon!

Får jag äntligen träffa Carro igen!
En heldag i östersund med shopping (för min del), mysfika och catching up. Precis vad jag behöver, även om vi träffades för inte mer än en vecka sen. Det är jobbigt att vara iväg från sin bästa vän så länge.
På tal om att vara borta från vänner; jag saknar Ellie, Amanda, Millan, Ingrid, Anja, Frida och näst intill alla andra vänner jag inte har träffat på hur länge som helst. Vill helst åka tillbaka till sundsvall och träffa er alla, sen åka tillbaka och jobba med nyfunnen energi, ett glatt humör och nya fina minnen.

Hoppas att ni har det fint. Jag sitter med en kopp te och 2½ men på tv, pappan på soffan och levande ljus tända på bordet. Hade jag inte vetat att jag fått lappsjuka varit ett faktum hade jag kunnat fundera på att bo här uppe lite mer permanent, men det kommer aldrig hända. Utan cityhets skulle jag nog bli psykiskt sjuk på riktigt. Det vill vi ju inte, så jag stannar i Sundsvall ett tag, sen beger jag mig ut på äventyr i södra sverige, pluggar hjärnan ur skallen och får ett välbetalt jobb. Då ska jag bjuda på fest.
På tal om fest.
Jag har börjat skriva ner en kakbuffé jag ska ha på min 20-årsdag. Den domineras av choklad. Jag har än så länge 12 sorters kakor osv. Jag kommer dock inte vara i sundsvall på min födelsedag utan jag kommer fira den med familjen på pappas värdshus. Om någon känner för att komma upp och gratta mig går det såklart mycket väl för sig!

Nu ska jag stänga dumburken.
Jag kanske uppdaterar imorgon, om jag inte är tröttare än tröttast efter en dag av vandring, blåst och bussåkande.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0