Ja, god morgon då!

Jag tänkte unna mig en sovmorgon, men fick jag någon? Nej.
Kirurgen ringde. Lät väldigt otrevlig och frågade saker han uppenbarligen redan visste, lät lite som om han testade mig. Men jag fick iallafall veta att jag kunde få en tid om ca 2 veckor. Bra och dåligt. Bra att det går hyffsat snabbt iallafall, dåligt för att jag inte vet hur det blir med jobbet nu de kommande veckorna.
Jag ska ringa min chef idag, läsa klartext liksom.

Jag ska iallafall snart iväg till pappas jobb (som vanligt) för han behövde ha hjälp med lunchen idag. Jag vet dock inte om jag är så pepp på att stå en dag i köket, men jag antar att jag kan hjälpa till med lite. Han måste dock komma och hämta mig, för det regnar här, jag måste köpa cigg och jag har på mig nya fina tröjor.
Jag har lite ångest över att jag spenderade så mycket pengar igår, men om man tänker på att det faktiskt är kläder, kläder som nu för tiden är något som jag knappt har så var det bra. Det är dock köpstopp nu, efter en sak till, för annars har jag inte råd att åka till Dublin, ungefär. Haha!

Vad händer i Sundsvall idag? Eller, inte bara Sundsvall såklart. Vart kommer ni ifrån? Är det någon som läser min blogg som aldrig har träffat mig i verkligheten? GUD så spännande det skulle vara!! haha.

Ha en fin dag, puss på snoken!

Kommentarer
Postat av: linnea

Mig känner du :D Älskar din blogg Emma. Puss!

2011-09-14 @ 13:03:08
URL: http://linneaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0