Nu är jag tillbaka i Sundsvall!

Dessutom är jag blond. Det har varit planen hela tiden, därav kort orangebrunt hår.
Men nu är jag snart där. Kanske en blekning (om ens det) och sen slutfärgen.
Jag beställde hår från Rapunzel, otroligt fint hår. Jag drömde dessutom om Blondinbella inatt, underbar kvinna det där. Vill vara hennes bästa vän. Jäklar va inspirerad man skulle vara dagarna i ända.

Jag bjöd iallafall mamma på middag igår. Det blev tacobuffé på Bite Line, mitt under Timråmatchen dock. Men gott var det. Jag åt för mycket (MEN UTAN ÅNGEST!) och mådde illa. När jag ställde mig på vågen imorse hurrade jag inte direkt, men då försöker jag mig på logiskt tänkande. Dessutom lyser Millans bra ord igenom, och saker känns bättre. Ett par-tre dagar hemma och vågen kommer vara min vän igen, bara jag får komma tillbaka till gamla rutiner.

Ni ska bara veta hur mycket jag avundas er, vars liv inte kretsar kring en uppfinning som visar siffror. Som bara kan sätta er ner med en stor godispåse utan att vara rädd för att ni nästa dag ska platsa i sumoeliten.
Snart får jag vara med er, men det står fan still nu, men det ska det väl göra också, antar jag. ''Så kroppen och hjärnan hinner ifatt'' som mamma så fint uttrycker det.

Jag bjuder på lite mobil(instagram)bilder så länge!

Det var frost igår när jag vaknade hos pappa

Jag köpte frukost och tidningen på tågstationen, har börjat läsa väldigt mycket krönikor

Hej!

Östersund

Långt hår


Nu ska jag ta en cigg på balkongen, sakna Carro som åter igen är tusen mil ifrån mig, dricka mitt kokade Lindvalls-kaffe, känna höstluften i näsa och på benen, sen ska jag väl försöka göra något av denna dagen också.

Över och ut

Kommentarer
Postat av: moa

Galet fint håret blev, åh!

2011-09-18 @ 11:05:27
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Millan

Vad snygg du blev i det nya håret hörrö!

2011-09-18 @ 11:59:06
URL: http://inmylittletown.blogg.se/
Postat av: linnea

Jag har en vän som håller på att gå ner i vikt. Väldigt stor har hon varit. Men hon skrev en väldigt smart sak på sin blogg. Att man ska lita på måttbandet istället för vågen. För använder du måttband ser du skillnad hela tiden, det gör man inte alltid med vågen :)

2011-09-18 @ 13:49:45
URL: http://linneaess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0